неділю, 30 жовтня 2016 р.

Листівка про осінь у Львові

Усім привіт!
     Щось дуже давно я нічого не писала. Так давно, що вже майже розівчилася :) Але майже - то не зовсім. І з приходом осені потягнуло мене творити...
     За літо назбирала нових запасів, і як їх було не використати? А тут якраз у блозі  Lesia Zgharda стартувало нове завдання жовтня  - “Кольори осені!”  . І нові штампики цього виробника - ось вони, лежать і самі просяться на листівку.
    А ще - ті штампи такі гарні, що крім них майже нічого і не треба, щоб зробити  листівку про осінь. Мені здається, вона саме така, як треба до завдання Аґрафки - лаконічна і мінімалістична,  але зі своїм настроєм.
     Люблю я осінній Львів, і навіть дощі люблю - вони такі наші-наші :) ось вона, львівська осінь, як я її бачу.

 І ще подивіться ближче- там шейкер з сердечками і камінчиками, ось вони


З цією листівкою хочу прийняти участь у завданні від блога  Lesia Zgharda 
http://stampsblog.zgharda.com/zavdannya-zhovtnya-kolory-oseni/
 і звичайно, у завданні-асоціації від Аґрафка
" Мінімалістичний, лаконічний..."
https://blog.agrafka.com.ua/zavdannya-asotsiatsiya-minimalistychnyj-lakonichnyj/

побажайте мені удачі!

8 коментарів:

  1. Якак гарна осіння листівочка! Сонячна та тепла!
    Дякую за участь в завданні від Аграфки

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, дуже приємно :) І окреме дякую за цікаве завдання!

      Видалити
  2. Але й вже мілашна листівочка... така зворушлива вийшла! Дуже гарно!
    Дякуємо від Аґрафки)

    ВідповістиВидалити
  3. Как же я обожаю шейкеры! Отличная открытка и классное исполнение!
    Спасибо от Аграфки! :)

    ВідповістиВидалити